Salg- og kundekommunikasjon

Kurs i selgende kommunikasjon av ide/produkt. Kurset er spekket med konkrete eksempler deltakerne normalt kjenner seg igjen i og teori gjøres om til forståelig praksis. Hvordan avklare kundenes forventninger og opplevde behov? Hvordan tilpasse kommunikasjon og oppfølging av kundene?

Dato

Klokkeslett

Kurssted

19. og 20. mars

18:00-21:00

Arendal, Eureka senteret 4 etg.

21. og 23. mai

18:00-21:00

Tvedestrand, TENK senteret

Klikk her for påmelding

• Hvordan får vi tak i kundene?
• Hvordan kan vi be om et møte?
• Hvordan avklarer vi kundens forventninger?
• Hvordan avklarer vi kundens opplevde behov?
• Hvordan kan vi snakke med kunden – face to face og ikke bare på Facebook?
• Hvordan kan vi tilpasse kommunikasjonen til kundens personlighet?
• Hvordan kan vi vite når vi bør argumentere for produktet – eller vente litt?
• Når går oppfølging over til å være mas?

Kursholder:
Jan Bjørnar Sørensen, leder av Maduro Kompetanse som tilbyr tjenester som alltid kjennetegnes av et personlig og nært engasjement overfor kunden. Har 20 års erfaring som selger, produktsjef, salgssjef, utviklingssjef, marketingsjef. Har arbeidet med 120 bedrifter og gjennomført kurs, utviklings – og treningsprogrammer for om lag 6000 deltakere.